Blog de César Salgado

Os papeis terman do que lles poñen, e internet nin che conto…

ETA asasina un policía

Copio a información que sae agora en 20minutos.es:

ETA mata a un policía nacional con una bomba lapa en Arrigorriaga, Vizcaya

El fallecido es Eduardo Antonio Puelles García, un inspector de los servicios de información de la lucha antiterrorista. El policía, de 49 años, estaba casado y tenía dos hijos.

ETA ha matado esta mañana al inspector de la Policía Nacional Eduardo Antonio Puelles García al hacer explotar una bomba lapa en su vehículo en el municipio vizcaíno de Arrigorriaga, según ha confirmado el consejero de Interior del Gobierno vasco, Rodolfo Ares.

Fuentes de la lucha antiterrorista han confirmado a 20minutos.es que el fallecido estaba asignado a los servicios de información de la lucha antiterrorista de la Policía Nacional. Puelles era natural de Barakaldo, pero residía en Arrigorriaga, tenía 49 años, estaba casado y tenía dos hijos.

La explosión se ha producido a las 9.05 horas de este viernes en un aparcamiento exterior en el barrio de Santa Isabel, en el municipio de Arrigorriaga, situado a 8 kilómetros de Bilbao. La explosión ha incendiado cinco vehículos, aunque el fuego ha sido extinguido ya.

El consejero del Interior, Rodolfo Ares, aseguró que el cuerpo de Eduardo Antonio Puelles García ha quedado dentro del vehículo incendiado y ha resultado totalmente calcinado.

La viuda de Eduardo Antonio Puelles ha tenido que ser trasladada al hospital de Basurto, víctima de una crisis nerviosa después de que escuchara la explosión que ha matado a su marido.

Este atentado mortal de ETA es el primero desde el asesinato de Ignacio Uría, el día 3 de diciembre de 2008, y desde que Patxi López accediera a la Lehendakaritza, el pasado 5 de mayo.

El lehendakari Patxi López condenó con rotundidad el atentado, lanzó un mensaje a la banda ETA: “Nos han enseñado el camino del dolor y les vamos a enseñar el camino de la cárcel”, y anunció la convocatoria de una manifestación para este sábado a las seis de la tarde en Bilbao en repulsa por el atentado.

E copio o que dixen hai cinco meses sobre un comunicado de ETA, porque diante dun asasinato é difícil escribir palabras “equilibradas”…

Hoxe publicouse un comunicado da banda terrorista ETA. Apareceu so en vasco e non puiden encontra-lo texto traducido a ningún outro idioma, o cal dá certa idea do solipsismo ou esquizofrenia que arrodea ó conflicto. Chamou a miña atención que xustifiquen un asasinato dicindo que, en primeiro lugar, o morto non pagaba o imposto revolucionario (vaia, que se autodefinen como mafiosos) e, en segundo lugar, que dirixía unha empresa que construía infraestructuras “sen debate público”.

So no último ano a banda terrorista ETA fomentou o debate público a través dos seguintes métodos, entre outros: asasinando a un obreiro porque defendía as súas ideas pacificamente dentro dun partido político, poñendo bombas nunha casa-cuartel, en varios medios de comunicación e nun campus universitario, isto último en horario lectivo para que quedase clara a súa intención de promove-lo debate.

E copio o que dixen hai seis meses cando asasinaron un empresario:

O morto é Ignacio Uria Mendizabal, pero tanto ten. Podía ser, como noutras ocasións, un obreiro. Os que o mataron son uns mafiosos, que estigmatizan, deshumanizan e atacan a quen xulgan incompatibles co seu delirante proxecto nacional-socialista. Non poden reclama-lo estatuto de combatentes porque no acto estarían a autoinculparse dun crime de guerra imprescriptible. E algúns que xogan a políticos aínda seguen coa teima esquizofrénica de “lamentar” pero non “condenar”…

19 Xuño 2009 - Posted by | ETA, Human Rights, Spain

Aínda non hai comentarios.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s