Blog de César Salgado

Os papeis terman do que lles poñen, e internet nin che conto…

España: atentado contra vivendas de policías

Copio un extracto da información que aparece a primeira hora da mañá na edición electrónica do diario madrileño El Mundo

Una bomba de ETA deja 46 heridos en un cuartel de la Guardia Civil en Burgos

Entre los heridos hay dos mujeres embarazadas y seis niños. El ministro del Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, viaja esta mañana a Burgos. El delegado de la Junta afirma que es un ‘milagro’ que no haya habido muertos. La banda no realizó ninguna llamada para avisar de la colocación de la bomba.

Europa Press / elmundo.es. Burgos.

Una furgoneta bomba de ETA con 200 kilos de explosivo ha hecho explosión en torno a las cuatro de la madrugada de este miércoles junto a la casa cuartel de la Guardia Civil en Burgos, entre la calle de Jerez y la avenida de Cantabria, según informaron fuentes policiales que confirmaron la existencia de hasta 46 heridos, entre ellos varios guardias civiles, dos mujeres embarazadas y seis niños, si bien todos ellos de carácter leve.

La mayoría de los heridos sufrieron el alcance de cristales rotos de estos inmuebles; 38 de ellos fueron trasladados al hospital General Yagüe. Asimismo, en el gimnasio de las instalaciones de la Policía Local se ha instalado un puesto médico avanzado para atenderlos. El Grupo de Intervención Psicológica en Desastres y Emergencias atiende a los miembros de las 43 familias afectadas.

El vehículo, que fue aparcado a eso de las 2.00 horas en la parte posterior del cuartel, donde residen los agentes con sus familias, provocó un enorme cráter en el suelo así como cuantiosos daños en el mismo edificio, afectando a sus 14 plantas, de las que las dos primeras quedaron totalmente destrozadas.

Asimismo, la onda expansiva causó destrozos en varios edificios colindantes, entre ellos las oficinas de la Policía Local y se rompieron algunas canalizaciones de agua. Se investiga qué tipo de vehículo fue utilizado, aunque la Policía dice que “está completamente destrozado y sus restos están calcinados”. En total, fueron evacuadas 118 personas, según informó el delegado del Gobierno en Castilla y León, Miguel Alejo. […]

E copio o que dixen hai seis meses sobre un comunicado de ETA, porque diante dunha acción covarde que puido causar un masacre entre as familias dos policías (non combatentes aínda que un adoptase a visión esquizofrénica de que isto é un “conflicto armado” no cal os policías son combatentes) é difícil escribir palabras “equilibradas”…

Hoxe publicouse un comunicado da banda terrorista ETA. Apareceu so en vasco e non puiden encontra-lo texto traducido a ningún outro idioma, o cal dá certa idea do solipsismo ou esquizofrenia que arrodea ó conflicto. Chamou a miña atención que xustifiquen un asasinato dicindo que, en primeiro lugar, o morto non pagaba o imposto revolucionario (vaia, que se autodefinen como mafiosos) e, en segundo lugar, que dirixía unha empresa que construía infraestructuras “sen debate público”.

So no último ano a banda terrorista ETA fomentou o debate público a través dos seguintes métodos, entre outros: asasinando a un obreiro porque defendía as súas ideas pacificamente dentro dun partido político, poñendo bombas nunha casa-cuartel, en varios medios de comunicación e nun campus universitario, isto último en horario lectivo para que quedase clara a súa intención de promove-lo debate.

E copio o que dixen hai oito meses cando asasinaron un empresario:

O morto é Ignacio Uria Mendizabal, pero tanto ten. Podía ser, como noutras ocasións, un obreiro. Os que o mataron son uns mafiosos, que estigmatizan, deshumanizan e atacan a quen xulgan incompatibles co seu delirante proxecto nacional-socialista. Non poden reclama-lo estatuto de combatentes porque no acto estarían a autoinculparse dun crime de guerra imprescriptible. E algúns que xogan a políticos aínda seguen coa teima esquizofrénica de “lamentar” pero non “condenar”…

29 Xullo 2009 - Posted by | ETA, Human Rights, Spain

Aínda non hai comentarios.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s