Blog de César Salgado

Os papeis terman do que lles poñen, e internet nin che conto…

Dowland: “In darkness let me dwell” (Gérard Lesne; Andreas Scholl; Christina Högman)

Traio hoxe unha preciosa e melancólica canción de John Dowland (1563 – 1626): “In darkness let me dwell”.

Cantada polo contratenor Gérard Lesne:

In darkness let me dwell; the ground shall sorrow be,
The roof despair, to bar all cheerful light from me;
The walls of marble black, that moist’ned still shall weep;
My music, hellish jarring sounds, to banish friendly sleep.
Thus, wedded to my woes, and bedded in my tomb,
O let me living die, till death doth come.
In darkness let me dwell…

Cantada polo contratenor Andreas Scholl:

Cantada pola soprano Christina Högman:

17 Maio 2010 - Posted by | Dowland, Music, Vocal music

Aínda non hai comentarios.

Deixar unha resposta

