Blog de César Salgado

Os papeis terman do que lles poñen, e internet nin che conto…

James Gleick: “How Google Dominates Us”

A través dun artigo (tamén recomendable) de Woody Leonhard, “Privacy smackdown: Facebook versus Google+” (Windows Secrets, 4 – VIII – 2011) cheguei a outro artigo, que é o que quero reseñar. Escribiuno James Gleick e leva por título “How Google Dominates Us” (New York Review of Books, VIII – 2011). Paga a pena lelo enteiro, pero eu puxen en negrita o que agora me chamou a atención:

[…] Google’s business is not search but advertising. More than 96 percent of its $29 billion in revenue last year came directly from advertising, and most of the rest came from advertising-related services. Google makes more from advertising than all the nation’s newspapers combined. […] Siva Vaidhyanathan, a media scholar at the University of Virginia, puts it this way: “We are not Google’s customers: we are its product. We —our fancies, fetishes, predilections, and preferences— are what Google sells to advertisers.” […]

Para reflexionar… Mercadoría: o que procuramos na internet. Facturación anual: 29 mil millóns de dólares. Máis que, por exemplo, o conglomerado mediático Time Warner (27 mil millóns), máis que a multinacional da enerxía Gas Natural Fenosa (26 mil millóns), máis que o xigante da “comida rápida” McDonald’s (24 mil millóns). Datos extraídos do Fortune Global 500.

4 Agosto 2011 - Posted by | Politics, Software

1 comentario »

  1. Moi interesantes os dous artigos. E aínda así, persoalmente escollo Google mil veces antes que Facebook.

    Como comenta un tal Alberto nun artigo de Milleiro: http://juanandres.milleiro.com/google-plus/
    “¿Valores diferenciales de GooglePlus? Por de pronto se me ocurre la facilidad que proporcionan los círculos para saber en cada momento “qué compartes con quien”, la propiedad que te garantiza sobre tus contenidos (con la posibilidad real y fácil de liberarlos), y las cuestiones sobre privacidad (muchísimo más respetadas en Googleplus que en Facebook) . Hay (y habrá) más valores diferenciales, pero con esos me llega y me basta.”

    En privacidade poden andar a par, como din os artigos que refires, pero en propiedade dos datos non, e iso tamén é importante.

    Comentario por xabre | 4 Agosto 2011


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s