Blog de César Salgado

Os papeis terman do que lles poñen, e internet nin che conto…

Malos tiempos para la lírica

O novo Goberno está a reorganizar departamentos e orzamentos, orientando as políticas cara ao capitalismo máis salvaxe. A cultura non podía ser unha excepción… o novo ministro, José Ignacio Wert, foi ata agora alto cargo no BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria). Hoxe chega esta información, que copio do artigo “Se suprimen la Dirección General del Libro y la de Bellas Artes” (El Mundo, 2 – I – 2012):

La Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas, así como la Dirección General de Bellas Artes y Bienes Culturales, han sido suprimidas del organigrama del nuevo Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. A ellas se suma además la Dirección General de Política e Industrias Culturales, según aparece publicado en el Boletín Oficial del Estado.

A partir de ahora, de la Secretaría de Estado de Cultura dependerán la Dirección General de Política e Industrias Culturales y del Libro y la Dirección General de Bellas Artes y Bienes Culturales y de Archivos y Bibliotecas.

La desaparición de la Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas de la nueva Secretaría de Estado de Cultura es para la Asociación Colegial de Escritores (ACE) “una evidente agresión a los sectores más indefensos de la creación literaria, los autores, considerándose a los creadores como ajenos a una industria que sólo tiene razón de ser por los contenidos: precisamente las obras de los escritores”.

Continuará…

Enlaces relacionados:

3 Xaneiro 2012 - Posted by | History, Literature, Music, Politics, Science, Spain, Visual arts

Aínda non hai comentarios.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s